pátek 10. února 2017

Pouze ručně vyráběné dárky :)

Jsme pozvaní na večerní posezení s kamarády pár dní po kamarádky kulatinách. Prý to není oslava, jen setkání po delší době a dary přijímá prý maximálně ručně vyráběné. A protože jsem už druhý rok dělala domácí víno, dokreslila jsem pro něj etiketu , aby byl dar alespoň trochu reprezentativní :). Použila jsem obyčejný kancelářský papír a Prismacolor pastelky.


A samozřejmě jsem i vyrobila přáníčko, když už jsem v tom tvoření. Hledala jsem inspiraci na netu, takže se nejedná o můj originální nápad, ale jsem z toho maximálně nadšená. Na přáníčko jsem použila pastely v tužce, protože jsem vybrala hodně strukturovaný papír, se kterým si pastelky nerozumí.

Třetí dar bude dort, samozřejmě s hromadou svíček :). Ten jsem nevyrobila já, ale mám ho objednaný u ségry. Když už mám v rodině cukrářku, tak jí neváhám použít :)

Žádné komentáře:

Okomentovat