úterý 16. května 2017

Dubnová výzva!

Abych se přinutila k dennímu kreslení, našla jsem si aprilchallenge. Díky tématům v angličtině jsem si to né vždy úplně dobře přeložila. Pak jsem si také témata přepsala do diáře a občas něco přehlédla, takže to šlo třeba až o dva dny později. Každopádně to byla moje poslední denní výzva. 

Snažila jsem se, dala si poměrně malé nároky (cokoliv na půl stránku v diáři, tužkou, pastelkou nebo perem) a stejně sem každý den nekreslila. Nakonec jsem celou výzvu dokreslila, ale bylo to spíš o tom, že když nebyl čas, vyšla mi mezera třeba 3 dnů, které jsem pak během dalšího dne nebo dvou dohnala. Některé obrázky jsou jen obrázek pro obrázek, protože nápad byl, čas ne... takže se těším, že se k tomu časem zase dostanu. Například hlášky z filmů je něco, co bych si ráda ztvárnila v klidu a nikoliv ve stresu z toho, že musím něco nakreslit. Dost jsem pohořela na tom, že nemám oblíbený film nebo oblíbeného hrdinu, takže dost času jsem přemýšlela, co vlastně kreslit. A ačkoliv to nejsou nejhodnotnější obrázky, jsem ráda, že sem to nevzdala a dotáhla do konce.


Žádné komentáře:

Okomentovat