neděle 15. ledna 2017

Černobílé kreslení

Abych se motivovala ke kreslení, přihlásila jsem se do klubu Kreslíme na fleru. Teď probíhalo hlasování na nová kreslící témata a vítězem bylo černobílé kreslení (pro které jsme mimochodem také hlasovala). Už při hlasování jsem byla rozhodnutá, že obrázek bude bílou pastelkou na černém papíru, takže jsem udělala první experimenty.... Teď přemýšlím, jestli nemám kreslit tuší/linerem na bílá papír... No, ještě to promyslím. Ale každopádně kreslení na černý papír  mě hrozně nadchlo. Když jsem viděla videa a obrázky, hrozně se mi to líbilo, jen sem se to bála zkusit, takže jsem ráda, že jsem se hecla k prvním experimentům.
Kreslím do černého A6 zápisníčku z aliexpressu, na první kresbičky jsem použila bílou pastelku Derwent Coloursoft. A na závěr jsem ještě udělala takový testík pastelek, které jsou použít - zlatá, stříbrná, bronz a bílá.

Žádné komentáře:

Okomentovat