čtvrtek 12. ledna 2017

Perleťová...

Měla jsem takový nápad na kresleného anděla, nebo spíš andělu :). Jenže taková anděla by měla mít nějaká lepší křídla, než jen bílá a tak jsem zkusila zlatou WaxAquarell pastelku. Nebylo to špatné, ale nebylo to ono a anděl skončil někde v propadlišti dějin tříděného odpadu. Přemýšlela jsem o různých metalických pastelkách a perleťových fixách, až jsem u pebea objevila Perleťové médium pro inkousty. Podle popisu by mělo jít použít jak na smíchání s inkoustem, tak na přetření už namalované plochy. Přišlo mi to bezva a rozhodla jsem se ho vyzkoušet v kombinaci s pastelkou a když jsme si objednávala skicáky, v poznámce jsem zmínila, že bych ráda i toto médium, i když není v eshopu a ono to šlo. Při vyzvedávání jsem si jako bonus k nákupu odnesla ještě jeden Canson 250g studenstký papír, jako alternativu k těm skicákům, tak jsem na něj zvědavá.

Takže jsem si nakreslila druhý pokus andělky, chudinka má trochu špatný poměr velikosti hlavy a těla, nohy jako konve... ale experiment s perleťovým médiem a pastelkou na mě udělal dojem. Nejprve jsem si ji vybarvila a pak štětcem přidala médium na křídla, na vlasy, trochu na rty a obočí a pásek u šatů. Jen to bude chtít příště vzít akvarelový papír, protože se kapku zvlnil a křídla jsou vyšší než zbytek - použila jsem papír co byl v kreslící sadě z lídlu.

Celkově to splnilo moje představy. Ještě tak dokoupit inkousty a začít experimentovat s nimi, ale na to ještě zraju. Přeci jen to rozmývání akvarelek není moje silná stránka. Mám tréninkové vodovky, tak ještě vyčkám. Ale jednou k nim dojdu.



Žádné komentáře:

Okomentovat