sobota 21. ledna 2017

Rorschachův test

Další téma na kreslení z fler klubu Kreslíme. I když specifikace trochu jiná - rozlij kafe a dokresli co vidíš. Kafe se u nás nevaří. Navíc Rorschachův test  je na symetrických inkoustových skvrnách, takže jsem se vrhla na inkoust.

Na první pokus jsem namočila akvarelový papír, štětcem s inkoustem udělala flek a překlopila. Bohužel inkoustu jsem dala moc, takže flek je téměř přes celou plochu papíru (navíc to čištění stolu ...).  A samozřejmě tím, že jsme si přeorganizovala stůl, jsem nenašla lepící pásku na výkresy, takže se mi to při schnutí zkroutilo.


Původně jsem viděla jen veliký strom ale pak se z toho vyklubala kudrnatá holčička za fontánkou...

A objevil se další problém - neumím psát perem s násadkou a hrozně mi kaňkuje. A to jsem si plánovala nákup inkoustů Colorex, což zatím odložím a nejdřív budu trénovat obyč tuší a inkoustem, co doma mám.

Druhý pokus mám zatím jen nachystaný. Použila jsem menší množství inkoustu.

Po předchozí zkušenosti jsem použila pod papír noviny a poté překlopila.

Obrázek ještě mokrý. Moje vize byla ho otočit, nakreslit okřídlenou vílu na paloučku mezi stromy.

Po zaschnutí mi to stále víc připomíná zadek :) Takže si ještě nechám čas na přemýšlení.

Žádné komentáře:

Okomentovat