úterý 27. června 2017

Slet čarodějnic

Objevila jsem projekt-ilustrace.cz/ a zkusila se inspirovat tam. Aktuální téma bylo ilustrace k dílu A.E.Poea, kde znám jen Havrana ze školní čítanky, takže jsem vynechala... a dočkala se tématu číslo dva, slet čarodějnic. Chvíli jsem přemýšlela, proč v červnu čarodějnice... ale pak jsem začala přemýšlet, jak na to. A čím na to.

Nakonec jsem vybrala soft pastel od kohinoru. Mám jen 12-ti kusovou sadu, což jak sem se dočetla je nesmírně málo (že bych popřemýšlela o doplnění arzenálu, hihi). Papír jsem vzala A3, Canson Imagine MixMedia, jako podložku použila starý vál na pečení, ale pokusy o nalepení papíru neskončili úplně úspěchem... a odlepení bylo úplné fiasko.

Použila jsem bílou, žlutou, oranžovou, červenou, vínovou a černou a rozmazávala klasicky prsty.


Žádné komentáře:

Okomentovat