sobota 12. listopadu 2016

Vánoční edice pastelů v tužce: Christmas Soft Pastel

Protože jsem propásla loňskou vánoční limitku od Koh-I-Nooru, Magic Progressa, letos jsem jí nepropásla a Christmas Soft Pastel Pencils dorazily.

Momentálně mám doma sadu 12-ti kulatých Soft Pastelů Toison D'Or (Koh-I-Noor), 5 Gioconda pastelů v tužce a teď už i 12-ti kusovou sadu Koh-I-Noor Christmas Soft Pastel. Líbí se mi, že jsou v pevné plastové krabičce zasunuté v papírovém obalu, tak jako progressa a pastelky mého dětství, zlatý třpytivý povrch nevypadá špatně, a jsou to mrňouskové :). Při porovnání už používaných Giocond jsou výrazně menší, ale byly levnější než Giocondy, takže si asi taky nemůžu stěžovat.




Zkusila jsem obě červené vedle sebe a překvapivě ani nemají stejný odstín, takže to vypadá, že jsem si rozšířila barevnou škálu a můžu trochu experimentovat. Letos jsem Ježíška poprosila o kurz kreslení buď pastelku nebo křídy, tak uvidím, co mi vybere a třeba se s těmi pastely i naučím.


Vánoční sada dorazila přes Zásilkovnu, Giocondy jsem koupila v Koh-I-Noor prodejně a oboje je dost problém ořezat. Pastel se prostě láme, ale to mě nepřekvapuje.... jen teda bohužel rychle ubývají. Ale s oběma se kreslí hezky a nedovedu si představit udělat nějakou detailnější práci tím kulatým pastelem. Celkem mě nadchla barevná škála - šedou a okr jsem v základní barevné škále nečekala, takže super. Barvy jsem nevyfotila, ale mám: bílou, žlutou, okrovou, 2x zelenou, 2x modrou, červenou, fialovou, šedou, hnědou a černou.
Koh-I-Noor Soft Pastel Pencil v náčertníku A5 - Oko podle předlohy

Koh-I-Noor Soft Pastel Pencil v náčertníku A5 - Loďička od oka


Žádné komentáře:

Okomentovat