čtvrtek 3. listopadu 2016

Začínáme! Proč?

Je to asi rok, co jsem byla na kurzu kreslení pravou hemisférou a musím přiznat, že pokroky nedělám. Proč? Protože nekreslím.

Na kurz jsem se přihlásila, protože mě kreslení vždycky bavilo a chtěla jsem se trochu vrátit do dětství, kdy jsem chodila do lidušky na výtvarku paní Jahodové. Podle fotek na netu měl kurz úžasné výsledky a navíc, byl ve slevě :)

Dozvěděla jsem se jak na reálnou kresbu, u kolegyně u stolu okoukla jak pracovat s pastelkami. Po mnoha letech jsem se konečně dozvěděla, jak se používá tvárlivá guma (taková ta modrá kostička "modelíny"), objevila jsem gumu v tužce a koupila si knihu. Závěr kurzu byl, že je třeba cvičit, cvičit a cvičit.... Od té doby jsem si koupila nějaké tužky, lepší pastelky, různé gumy, ořezávátka a papíry... a dokončila pár obrázků, nějaké jsem ani nedokončila... a spoustu ani nezačala. Koupila jsem si omalovánky pro dospělé, abych potrénovala s pastelkou a stále vlastním jen jedny a z velké části jsou nevybarvené. Denně si čmárám v práci na papír s poznámkami, ale to je tak všechno. Takže jsem se rozhodla, že ještě před novým rokem začnu! Našla jsem si témata v různých 30-ti denních výzvách, 52-týdenních výzvách, ale nakonec jsem si dala reálnější závazek. Tramtadadááááá: 

Každý měsíc jeden obrázek!


Nechce se mi úplně pevně si vybírat témata a nechci se držet jen reálné tvorby. Líbí se mi kombinace lineru + pastelek a k tomu se mi hodí spíš takové ty naivní obrázky, než snažit se napodobit fotku. Prostě se pokusím si něco vymyslet a dotáhnout to do konce. A abych nad sebou měla nějakou kontrolu, uložím to na net. A buď se někdo, kdo mě bude hlídat najde, nebo ne. Tak doufám, že nekecám a aspoň chvíli to zvládnu.

Pokud bude čas, pokusím se sem napsat i zkušenosti s výtvarnými (ne)potřebami, které mám, a podobně. Ráda bych využívala blog i na jiné koníčky než kreslení, takže časem uvidím, kam mě to zavede...

II.

Žádné komentáře:

Okomentovat