středa 14. prosince 2016

12doRoka: Portrét podle fotky (I/2/12 - prosinec 2016)

Tentokrát jsem zkusila opět portrét podle fotky. Opět si osoba není podobná a držím se toho, že mi oči k sobě nepasují :)
200g papír velikosti A5 z akvarelového bloku Afrodita, grafitové akvarelové tužky - Faber Castell HB, Derwent 4B a Koh-I-Noor Progresso akvarelové, Pebeo Drawing gum Koh-I-Noor guma v tužce -  tentokrát opravdu rozmyté vodou.

Načrtávala jsem Faber Castel HB - přijde mi tvrdší než HB od Derwentu, neztrácí tak rychle špičku a na přenesení a gumování mi přijde super. Velké plochy jsem dělala progresem, pozadí jen štětcem s grafitovou vodou  (rozmíchala jsem si na vedlejším papírem a všechny detaily, vlasy a tak Derwent 4B (přijde mi stejná jako Cretacolor, ale šahám po ní první).
Měla jsem hrůzu, že to rozmazývání všechno zhorší, ale nakonec se ukázalo, že je to super a tužka jde i po rozmytí gumovat. 

Žádné komentáře:

Okomentovat